Завдання на 2023-2024 навчальний рік

Науково-методична тема «Психологічні особливості супроводу учасників інклюзивного процесу в закладах дошкільної освіти».

І. Впровадження принципів козацької педагогіки з метою національно-патріотичного виховання, розвитку патріотичних цінностей, дисципліни, вмінь та навичок, а також формування здорового способу життя та особистісного зростання дітей дошкільного віку.

ІІ. Продовжити підвищувати кваліфікацію педагогічних працівників з використання сучасних ІКТ для забезпечення покращення якості освітнього процесу.

ІІІ. Продовжити впроваджувати інноваційні технології спрямовані на особистісно-орієнтовану освіту дошкільників, що забезпечують розвиток і саморозвиток особистості дитини, в тому числі дитини з ООП як суб'єкта пізнавальної та предметної діяльності, спираючись на її здібності, нахили, інтереси.

Очікувані результати:

1. Створення психологічно комфортного сучасного освітнього середовища.

2. Формування соціально-громадянської компетентності дітей дошкільного віку. Формування у дітей позитивного образу своєї країни, утвердження активні позиції громадянина своєї країни, виховання ціннісного ставлення до своєї родини як частини свого народу, його історії, традицій, культури.

3. Формування у батьків усвідомленого розуміння своєї відповідальності за всебічний розвиток життєвокомпетентної особистості дитини, формуванню її фізичної і психологічної готовності до нової соціальної ролі.

4. Виховання у дітей усвідомленого ставлення до власного здоров'я, як єдиного цілого, формування основ здорового способу життя.

5. Підвищення професійної майстерності та компетентності педагогів в освітньому процесі, корекційно-розвивальній роботи з дітьми та дітьми з особливими освітніми потребами. Вміння застосовувати психолого-педагогічні й методичні знання в практичній роботі.

6. Активне використання педагогами інноваційних технологій для всебічного розвитку дітей в тому числі дітей з особливими освітніми потребами.

7. Забезпечення оптимального фізичного та інтелектуального навантаження з метою охорони здоров'я та покращення фізичного, психо-емоційного стану та соціального благополуччя дітей в тому числі дітей з особливими освітніми потребами.

8. Тісна взаємодія з батьками для розкриття та розвитку внутрішнього потенціалу кожної дитини в тому числі дитини з особливими освітніми потребами, формування її цілісного світогляду та збагачення ігрового досвіду.

     Методичний кабінет - це живий організм, це центр методичної роботи з педагогічними кадрами, де народжуються ідеї, розвиваються педагогічні обдарування. Кабінет, в якому завжди відчинені двері, затишно і комфортно; обстановка сприяє робочій, творчій атмосфері.
     Робота методичного кабінету організовується відповідно до Типового положення про методичний кабінет дошкільного навчального закладу.
     Матеріали, зібрані в методичному кабінеті, систематизовані за розділами програми, розташовані для зручного використання.
     Методичний кабінет оснащено комп'ютером, МФУ.
     Для реалізації одної з основних функцій роботи методичного кабінету - забезпечення комплексного творчого процесу, під час якого здійснюється практичне навчання педагогічних працівників, оволодіння ними ефективними формами і методами роботи з дітьми, створено каталоги.
     Матеріали методичного кабінету ефективно використовуються педагогами.
     В методичному кабінеті в наявності нормативно-правові та інструктивно-законодавчі, концептуальні, урядові документи, наукова література, періодичні видання з дошкільної освіти.
     Зібрано велику кількість матеріалів для роботи з батьками.
     Належна увага приділяється наступності в роботі школи і дитячого садка.
     Під час оформлення та обладнання методичного кабінету витримані такі вимоги:
- відповідність оформлення сучасним вимогам до освітнього процесу;
- поповнення матеріалу відповідності до вимог програми, сучасних інноваційних технологій;
- логічна послідовність і чіткість у розташуванні матеріалів, доступність для використання.

     Методична робота в закладі дошкільної освіти № 144 «Запорожець» ґрунтується на сучасних досягненнях психолого-педагогічної науки з урахуванням професійної та особистої зрілості педагогів.
     Адміністрація закладу в процесі організації методичної роботи з педагогічними кадрами проводить постійний пошук змісту, стилю, нових форм спілкування з людьми в особистісно-орієнтованій освіті. 

     Головною метою організації методичної роботи стало не лише надання реальної, дієвої допомоги педагогічним кадрам, але й активізація творчого потенціалу кожного педагога шляхом використання інтерактивних методів та форм роботи.
     Методична робота закладу спрямована на: 

- вивчення та розвиток педагогічної компетентності кожного вихователя; 

- стимулювання творчого потенціалу педагогів; 

- підвищення педагогічної культури педагогів; 

- вдосконалення педагогічної майстерності; 

- розвиток спеціальних умінь та навичок; 

- формування навичок самостійного аналізу власної педагогічної діяльності.
     Мета методичної роботи: вивчення та розвиток педагогічної компетентності кожного вихователя; стимулювання творчого потенціалу водночас із формуванням навичок самостійного аналізу власної педагогічної діяльності.
     Напрямки методичної роботи: - підвищення соціально-психологічної культури вихователів; - вдосконалення педагогічної майстерності; - розвиток спеціальних умінь та навичок.
     Принципи методичної роботи: - педагогічна співпраця з вихователем; - робота в режимі довіри, доброзичливості; - творча атмосфера, стимулювання творчої активності; - надання вихователеві права вибору; - системність методичних заходів; - щоденна допомога.
     Зміст методичної роботи реалізується через такі форми:
Колективні: інструктивно-методичні наради; педагогічні ради; теоретичні семінари; семінари-практикуми; тренінги; майстер-класи; колективні перегляди освітнього процесу.
Групові: методичні об'єднання вихователів дошкільних груп; робота творчих груп; консультації.
Індивідуальні: наставництво; самоосвіта; взаємовідвідування; робота над проблемними питаннями; атестація.
     Щовівторка з педагогами проводяться педагогічні години, на яких систематично знайомлять педагогів з новинками методичної та педагогічної літератури, періодичними виданнями, організовується методична робота.

ЗДО № 144
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати