Завдання на 2023-2024 навчальний рік
Науково-методична тема «Психологічні особливості супроводу учасників інклюзивного процесу в закладах дошкільної освіти».
І. Впровадження принципів козацької педагогіки з метою національно-патріотичного виховання, розвитку патріотичних цінностей, дисципліни, вмінь та навичок, а також формування здорового способу життя та особистісного зростання дітей дошкільного віку.
ІІ. Продовжити підвищувати кваліфікацію педагогічних працівників з використання сучасних ІКТ для забезпечення покращення якості освітнього процесу.
ІІІ. Продовжити впроваджувати інноваційні технології спрямовані на особистісно-орієнтовану освіту дошкільників, що забезпечують розвиток і саморозвиток особистості дитини, в тому числі дитини з ООП як суб'єкта пізнавальної та предметної діяльності, спираючись на її здібності, нахили, інтереси.
Очікувані результати:
1. Створення психологічно комфортного сучасного освітнього середовища.
2. Формування соціально-громадянської компетентності дітей дошкільного віку. Формування у дітей позитивного образу своєї країни, утвердження активні позиції громадянина своєї країни, виховання ціннісного ставлення до своєї родини як частини свого народу, його історії, традицій, культури.
3. Формування у батьків усвідомленого розуміння своєї відповідальності за всебічний розвиток життєвокомпетентної особистості дитини, формуванню її фізичної і психологічної готовності до нової соціальної ролі.
4. Виховання у дітей усвідомленого ставлення до власного здоров'я, як єдиного цілого, формування основ здорового способу життя.
5. Підвищення професійної майстерності та компетентності педагогів в освітньому процесі, корекційно-розвивальній роботи з дітьми та дітьми з особливими освітніми потребами. Вміння застосовувати психолого-педагогічні й методичні знання в практичній роботі.
6. Активне використання педагогами інноваційних технологій для всебічного розвитку дітей в тому числі дітей з особливими освітніми потребами.
7. Забезпечення оптимального фізичного та інтелектуального навантаження з метою охорони здоров'я та покращення фізичного, психо-емоційного стану та соціального благополуччя дітей в тому числі дітей з особливими освітніми потребами.
8. Тісна взаємодія з батьками для розкриття та розвитку внутрішнього потенціалу кожної дитини в тому числі дитини з особливими освітніми потребами, формування її цілісного світогляду та збагачення ігрового досвіду.